Upload failed. Maybe wrong permissions?

User Tools

Site Tools




Az abortuszról - ma ismét


  

3 és fél éve írtam ezt itt alább és ma -miután hallottam, hogy az Alkotmány tervezetében benne van az abortusz tiltása- újra ideteszem, mert egy milliméternyit sem változott a véleményem. 


Az abortusz
33 hozzászólás
Írta talema több éve

Ismét elgondolkodtam.

Tokugava, Melegholokauszt - 70 éve kezdõdött címû írása, illetve az ott írott kommentek nem hagynak békén.
Amirõl most írni fogok, annak semmi köze a rózsaszín háromszöghöz, pedig az -önmagában is- olyan téma, ami mellett ngyakorlatilag nem mehetek el csak úgy. Most mégsem arról írok, hanem a postban felmerült abortusz-témáról.
Tokugava ott, az elsõ kommentben olyat említ, ami nálam lecsapta a biztosítékot:

"Egy megdöbbentõ adat a Czeizel-kollekcióból: a kutatások szerint a nõk 91 %-a nem tartaná meg gyermekét, ha biztosan ki lehetne deríteni a magzatról, hogy homoszexuális lesz!"

Na, ez az, ami engem elképeszt.
Ott írtam is a véleményem, majd megtettem ezt ísmét, aztán persze, kündütõl megkaptam, hogy pofa alap, aztán Arriba Espana! személyesen nekem címzett kommentjével magáról adott jellemzést:


"Talema, te elmebeteg vadbarom!

"Az abortusszal, mint olyannal, semmi bajom."

Akkor dugd fel magadnak, te idióta!

http://www.grain.hu/emlek.htm

Nézd meg ezt az oldalt, és a képekkel tapétázd ki a szobádat, te lelkileg elporlott élõlény! Ó, hogy legyen húsz abortuszod, te konzumgondolkozású agyilag megmosott záptojás! Az elkapart áldoozataidat meg edd meg reggelire, te kannibál!

Az élet él és élni akar!


Ne hagyjuk, hogy az ilyen csökevényes gondolkozású talemafélék kerekedjenek fölébe, és ne hagyjuk, hogy az abortusz határozza meg a családtervezést!

Az abortusz nem a családtervezés eszköze!"

Megcsináltam, hogy élõ link legyen, amit kedves, jóindulatú AE! betett a kommentjébe. Arról az oldalról csak néhány szót: ezeket a képeket soxor láttam már. E-mail-ben is megkaptam már, meg korában láttam ilyeneket. De ezek a képek, bármennyire is iszonytatóak, alapvetõen nem változtatják meg az abortuszhoz fûzõdõ viszonyom.
Azt gondolom, hogy szükséges rossz.
Nem több. De nem is kevesebb.
Szükséges, mert adódhat olyan élethelyzet, mikor minden elõvigyázatosság mellett, minden felkészülés ellenére adódik egy nem kívánt terhesség. Pláne erõszak esetén.
És rossz, mert nem a fogamzásgátlás része. De egyfajta megoldás, valami utolsó esély. Nem lehet úgy nekiindulni a dolognak, hogy "Á, majd ha terhes leszek, legföljebb abortusz!" Így normális ember nem gondolkodhat.
Én így gondolom. Aki pedig kikiáltja mindenféle sátáni, meg tudom is én milyen
erõszaktevõnek az abortuszon átesett nõket, kérem, hogy egy pillanatra gondoljon bele a következõbe: a terhesség nem egy emberen -nem a sátáni nõn- múlik kizárólag; ergo: a partner, vajon miért nem áldozott X ft-ot mondjuk óvszerre??

Abortusz.lap.hu itt találsz egy rakás cikket, mindenfélét a témáról.


De azt most is mondom: ha esetleg a méhben ki tudják majd mutatni a homoszexualitás génjét, és emiatt vetetné el valaki a magzatát, na akkor már én is gyilkosságról beszélnék.
Címkék: abortusz , talema , tokugava - Kategória:
Következõ bejegyzés
Elõzõ bejegyzés
Tetszett a bejegyzés? Oszd meg másokkal is.

Hozzászólások (33)


2007-07-20 11:43
1. Mó


Az, hogy milyen egy ember szexuális irányultsága, az mellékes szerintem, lényeg az hogy jó ember legyen!
sõt, továbbmegyek: köze nincs a szülõnek a gyerek szexuális irányultságához, mert az a gyerek MAGÁN élete!
Megint egy ilyen marhaság, hihetetlen!
a gyerek nem a szülõé. Aki meg azt hiszi hogy igen, nagyot koppan majd, mert a gyerek úgy magára hagyja ha idõs lesz, hogy csak na, ez 7szentség.
bocs Talema, kicsit mérges lettem.


2007-07-20 11:48
2. talema


Mó!
Számból vetted ki a szót! Errõl ugyanaz a véleményünk.
Abortusz témában meg mondtál egy példát Zsikénél, de szerintem épp elég, ha látja az ember, hogy a felnõtt el kell tudja dönteni, hogy az amivel él -mert egy lehetõség, jó vagy rossz, de mindenképpen lehetõség- számára szükséges-e az adott élethelyzetben.
Nem folyamatosan élni ezzel, mint a fogamzásgátlás eszközével, de mint "végsõ lehetõség" meg kell, hogy maradjon.



2007-07-20 11:53
3. Mó


Igen, tudom, csak annyira útálom az elõítéletes gondolkodást, hogy ahol látom, általában példákkal cáfolom, mert azt jobban be lehet fogadni.
Persze sok példa van mindenre, de nekem közelebb volt a sajátom....


2007-07-20 11:57
4. Robi-Pocok

Talema, a jelzõket ne vedd fel, nem érdemes. Amit írsz, abban igazad van.


2007-07-20 12:00
5. B i gy o


Húúúú ezeket a képeket eddig nem láttam, tényleg borzalmas... ahogy írtad, talema, szükséges rossz... minden szavaddal egyet tudok csak érteni. ez a "meleg lesz vagy sem" dolog meg nemes egyszerûséggel baromság. Örülök, ha ebben a világban egészséges gyereket tudok szülni, le fogom tojni, hogy a fiúkat vagy a lányokat szereti majd.



2007-07-20 12:06
6. talema


Ehhez elsõsorban addig addig kellene eljutni, hogy a gyerekem nem a tulajdonom.
De ez sokaknak leküzdhetetlen feladat.

A képekrõl meg: igen, látni kell ezeket. És akkor talán keveseb lesz aki úgy gondolja: "És ha terhes leszek?! Majd legföljebb elvetetem, nem nagy ügy!"

De, szívem virágom, nagy ügy. De ha nincs más lehetõség, akkor ezt kell tenni.


2007-07-20 13:40
7. talema


Mó!
Igazad van, csak személyeskedés megy már.
Odaát, most kimondtad a végszót is.

Nem is tudom, mit mondjak. Ajándékul kaptuk a gyerekszülés jogát. Én így élem meg.



2007-07-20 13:41
8. Mó


Én is így, köszönöm, Talema!!!!


2007-07-20 13:45
9. talema


OFF
Mondtam már, hogy szeretlek?!
Bocsi...
ON


2007-07-20 14:22
10. Marlington


Én ehhez sosem merek hozzászólni, mert mégiscsak a nõk itt a kompetensebbek, de azt
hiszem itt is árnyalni kéne a dolgot, meddig gyilkosság az abortusz és honnan eutanázia. Az a gáz, hogy vannak emberek akiknek a "meleg" még mindig eg ybetegség neve, innen meg egyenesen következik az, ami ott fönt van a bejegyzésben.
De a stílus tényleg megmutatja, kik is gondolják ezt így.
Ide most annyira passzolna egy stílszerû lezárás arról, hogy az Arriba Espana-féléket kellett volna idõben... de nem, nem béke és szeretet lakozik bennem, ommm.


2007-07-20 14:27
11. talema


Gyilkosság és eutanázia?
Jaj, Marlington, kérlek!

Egy döntés. Nagyon kemény, iszonytatóan kemény, de azt kell eldönteni, hogy viselhetõ-e ajándékként a nem kívánt terhességbõl születõ gyermek. (Potenciálisan nem kívánt terhességbõl, potenciális születõ... jaj, na, érthetõ?)
Nem keverném ezeket a dolgokat ide.

Amúgy odaát már megkaptam Kündütõl, h fasiszta.


Nekem pl létezõ személyrõl eszembe nem jutna -még ilyen hangsúllyal sem- ez a párhuzam. Na, én meg ennél vagyok nagyon ... nemtom... érzékeny?? hülye??
?????

(Marlingtino, ugye érted, h nem veszekedni akarok veled?)


2007-07-20 15:01
12. Marlington


Mondom én, hogy ebben a nõk a kompetensebbek...
Nem tudom, tényleg nagy falat nekem ez a téma.

Kündü lefasisztázott... ez jó.


2007-07-20 15:04
13. Mó


Talema, én is:))))De el ne mond Talemának:DDD


2007-07-20 15:08
14. talema

A nõk lehet, de hogy még én is beleszólok!! :))
Nem baj, szívem, ifjú vagyol Te még ehhez... (Nékem elhiheted, nehéz idõkben megõszült nénikének!!)

Kinek jó?

Mó!
Én nem árulom el, ezt megígérem! De ha meg is tudja, semmi vész, tudod, 10% agya van.... :))


2007-07-20 15:17
15. Mó


Az a gond, hogy az ember feljön a Blogterre jól érezni magát, és ilyen véleményekkel találkozik...
ez nekem nem gyerebe....


2007-07-20 15:18
16. talema


Épp ma kaptam, hogy nekem a blog nemhogy arra lenne jó, h kibeszéljem magamból a sok sz, hanem, hogy bebizonyíttassam másokkal, hogy mennyire semmitérõ nulla vagyok...


2007-07-20 15:21
17. Marlington


Talema: ezt csak mondani szoktad. Bizonyítani pont hogy nem.
És ha már ilyen nap van: én is szeretlek.


2007-07-20 15:21
18. Mó


Mert Talmea, nem jó az attitûdöd, tessék pozitívan állni a dologhoz:DDD;)
Egyébként sokkal okosabb vagy mint itt sokan együttvéve.
És ez komoly!
Bástya lehetnél....
Meg fáklya...
erkölcsi útmutató, mert arra szügség lenne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


2007-07-20 15:25
19. kündü


TALEMA: látod, EZT csináljátok....MERT, ugye, a szövegemben szerepelt a "fasiszta" szó, de szembesítõleg, és indokolással.

Kiragadsz egy szót, Malington pedig lecsap rá....Ráadásul "zsike" törölte a kommentet, így most csak a saját Profilomnál található meg..
Csúsztatás. KAMU!

TALEMA, te vonzódsz a rémségekhez és devianciákhoz.

Ez abból is látszik, hogy az "egészségügyi küret"-maradvány GYURCSÁNYIT -bbbrrrhhlleeööö- zseninek látod. Pedig ÕRÜLT!

Az indító Czeizel-hivatkozásra: TI, libsik, képtelenek vagytok felfogni, hogy a NÉP, a TÖBBSÉG HOMOFÓB és konzervatív egyszerûségû !!! (Azon túl, xenofób, rasszista és pénzéhes, mint az állatok. )



2007-07-20 15:28
20. Marlington


Kündü: Nem tisztem válaszolni, de nem erre mondja egy bölcs, népi egyszerûségû mondás: mindneki magából indul ki?


2007-07-20 15:36
21. talema


Hát, Kündü! Mivé lenne a világ(om), ha nem szerepelnél benne??!!

A kommented a profilodból is eltûnt, merthogy ez így mûxik erre...
Annyira emlékeztetsz valakire!
Nem lehet, hogy nem is vagyol Te lovon száguldozó, vérszomjas, õsmagyar ügyvéd?

Ja, ha "a TÖBBSÉG HOMOFÓB és konzervatív egyszerûségû !!! (Azon túl, xenofób, rasszista és pénzéhes, mint az állatok. )", akkor bûn ha én ebben is a kisebbséghez sorolom magam?



2007-07-20 15:38
22. talema


Marlington #17.!
Maj' mögbánod Te még eztetet, ha 1x végre leültünk 1 mondatnál többet is beszélni...!! :))

Mó! #18

Nemá... megkérdezhetsz bárkit... igazam van. De legalább nem hoz lázba, hogy buta vagyok... :))


2007-07-20 15:39
23. Kósza


Off:
Talema, légy szíves nézz be: http://koszablog.blogter.hu/?post_id=173663


2007-07-20 15:45
24. Mó


Szóval nem hoz tûzbe a feladat monumentalitása?:)))
Ja, és néha nem jó, ha igazunk van, ez is az az eset!


2007-07-20 15:49
25. kündü


A fenti minõsítés a NÉP többségére NEM ELHATÁROLÓDÁS: NEMZETEM több ezer éve ilyen, organikusan vált ilyenné, bár ma kevesebb a ló után köttetés vagy felnégyelés, a GONDOLKODÁSMÓD mit sem változott.

Mallintron: Én nem az egyszerû NÉP tagja vagyok, hanem annak domináns, omnipotens KÜLSÕ megtestesülése és iránymutatója!


2007-07-20 15:58
26. talema


Én viszont elhatárolódom ezektõl.
Nemzeted?
Jaj, kicsiszívem, én is magyar vagyok, és még jó sokan vagyunk...

És attól, ha valahol a többség gondolkozik nagyon nem megfelõ módon, akkor az úgy van jól? A többség szabja meg a minõséget?

Bizonyos szempontból igen.
De ettõl még objektívan a helytelen az helytelen marad.


2007-07-20 20:19
27. Arriba Espana!


Marlington!

Éretlenséged hûséges bizonyítéka, hogy az én elkaparásom ötlete felmerült benned. Elõbb inkább magadat, ha megmár angyal vagy, jöhetsz ötletelni...

És az, hogy szükséges rossz? Ilyen nincs. Ez nem szükséges. Ez gyilkosság. Vagy tanuljatok meg helyesen cselekedni, vagy ne vállaljatok kockázatot! Aki még vagy már nem kíván
gyermeket, az tegyen róla! De ne úgy, hogy inkább elpusztít egy új életet! Ilyen képeket kell mutogatni az iskolákban, akkor talán elgondolkodnának rajta a nebulók. És le kell szarni a 18-as karikát, mert az álszentség az sunyiság. És ez a dolog még az õ meddõségüket is okozhatja! Ezt sem szabad elfeledni! Nagyon sokan örülnének a gyermeknek, ha nem lennének meddõk, ti meg kikororjátok õket a szemétdombra! Szégyentelen mai ifjúság! Alaposan elnevelt benneteket mind a szocializmus, mind az új magyar kapitalizmus. Mi nem ezt akartuk új rendszer címén! De most még nem késõ gondolkodni és cselekedni! Most még megmenthetõ a nemzet! De már nem sokáig...


2007-07-21 08:57
28. talema

Marlington, én kérek elnézést. Azzal együtt, amit korábban írtam; ez akkor is olyan, amilyen...

De, szívem, virágom, van olyan, hogy szükséges rossz. Mondjak rá példát?

Kéred? Nem kéred?
Sebaj...
Amikor én magamról nem tudva hónapokig feküdtem a kórházi ágyon s a vége felé már a kezemet fel tudtam emelni, de még mindig nem érzékeltem sem az idõt, sem mást ami
történik velem, de azt tudtam, hogy valami nem oké... ezért a mozgásképes egyik karommal kitéptem folyton a (összesen 3 és fél hónapig nonstop) bekötött infúziós vezetéket. Na, ekkor jött a szükséges rossz: kikötötték a karom az ágyhoz a nõvérek, hogy ne tudjam kiszakítani a tûvel együtt a vénámat is. Na, ez látod, szükséges rossz.
Aztán, láss csodát! Felépültem. Rokkant vagyok, volt rengeteg mûtétem, meg még lesz is, hetekig ki voltam kötve az ágyhoz... de azért, hogy most el tudjam mondani neked, hogy biza, kedves, van olyan, hogy szükséges rossz.
Nekem azóta, hogy újra van eszem, mûködik egy mérleg.
Ebben a kérdésben is jó, ha elõszedsz egyet. Egyik tányérjába tedd az abortuszt. (Iszonytató, végleges a lehetõ legdrasztikusabb megoldás... de megoldás). A másikba pedig a nem kívánt gyermek világra jöttét, s annak leendõ életét. Olyan helyre születne, ahol nem várják. Vagy várják, de nem tudják ruházni, ellátni, biztosítani a fejlõdését.

Számomra nem kérdés, hogy melyik oldal "gyõz".
Nem pártolom az abortuszt. De a lehetõséget meg kell hagyni, mint utolsó menekülési útvonalat.

Leszarni a 18-as karikát?
Mert attól nem sérül a gyermek, ha olyat lát, ami nem a korának megfelelõ, mert mondjuk nem képes feldolgozni az abban elõforduló információkat?


Tudod, én úgy látom, hogy biza, 18 év fölött is igen sokan küzdenek ilyen problémával, de az legalább nem ütközik "törvényi elõírásokba" merthogy cselekvõképesek...


2007-07-21 10:39
29. Arriba Espana!


Talema, te súlyosan tévedsz! Nem megoldás az abortusz! Vagy vállalod és várod, vagy nem kockáztatsz! Olyat nem lehet, hogy mindent számolatlanul és követelõzve! Meg kell tanulni feklelõsséget vállalni, mert az nem mentség, hogy nem vállaltál! Aki pedig nem tud, az ne kockáztasson! Ebbõl következik, hogy nem megoldás, pláne nem szükséges, sõt egyáltalán nem szükséges az abortusz! Vagy vállalod és megszülöd, és felneveled, vagy nem vállalsz kockázatot! Ha meg megszülöd, akkor lemondhatsz róla azok javára, akik vállalják és akarják a felnevelést! Lehet az rokon: nagyszülõ, stb, de lehet az az állam is. De hogy abortusz legyen? Olyan nincs! Ez se nem szükséges rossz, se nem szükséges!!! Ez gyilkosság! Te pedig nem játszhatsz más életével! Te nem játszhatsz mindenhatót, mert te nem vagy mindenható, mert te a mindenhatónak csak egyik teremtménye vagy, konkrétan egy emberpéldány! És az ember nem rendelkezhet a halállal, mert az ember nem mindenható. Mindezeknél fogva elítélendõ mind az olyan nézet, mind maga az abortusz is, mert az ab
ortusz nem más, mint embergyilkosság! Azonkívül minden anyában felülkerekedik az anyai ösztön, ami erõsebb a gyilkolási rábeszéléseknél! Talema, ha ezt nem érted meg, akkor súlyos zavarok mûködnek nálad a gondolkodási szervedben!!!


2007-07-21 10:50
30. Arriba Espana!


Talema, Talema!

Hogy te milyen egy naív alak vagy...

"Leszarni a 18-as karikát?
Mert attól nem sérül a gyermek, ha olyat lát, ami nem a korának megfelelõ, mert mondjuk nem képes feldolgozni az abban elõforduló információkat?


Tudod, én úgy látom, hogy biza, 18 év fölött is igen sokan küzdenek ilyen problémával, de az legalább nem ütközik "törvényi elõírásokba" merthogy cselekvõképesek..."

Ha valki általános iskolás korára úgy marad, hogy úgy marad, annak nem kell félteni a lelki világát. El sem tudod képzelni, hogy miket nem látott már ez a mai ifjúság... Nem fognak beszarni egy szelet valóságtól, úgyhogy csak mutogassuk nekik az elrettentõ példákat! Más kárán tanul az okos!


2007-07-21 13:13
31. talema


Eszembe nem jut mindanhatót játszani... annál is inkább, mert ilyen entitás nincs.
De az én dolgaimról én döntök. És legyen meg a lehetõség rá, hogy döntsek, s hogy dönts Te is, meg mindenki...

Valahol mondtam volna, hogy ész nélkül, mindenféle védekezés nélkül kell kufircolni??
Csak tudod, a tökéletesnek mondott védekezés mellett is elõfordulhat terhesség. Mert semmi sem 100%-os, és annak a nõnek aki beleesik az 1 század százalékba és akarata, minden elõvigyázatossága ellenére terhes marad, na, õ hagy döntse már el, hogy belefér-e az életébe az adott pillanatban egy gyerek vagy sem.
És ezt is ismétlem: férfi oldalon is nagyon egyszerû a megoldás: úgy hívják óvszer... S akkor már nem lehet olyasmit kiabálni, hogy mert a nõ a hibás...

Naív vagyok?
Oké! Legyen...
Igenis a 18-as karika nem véletlenül van ott, ahol. Ahogy itt elnézem (olvasgatom) felnõtt emberek reakcióit, kirohanásait ezen képek láttán, csak erõsödött bennem a meggyõzõdés bizony, ott a helye annak!
Látni kell ezeket a képeket, de nem gyerekkorban, és mindenképpen úgy, hogy legyen kéznél egy épeszû felnõtt akihez fordulhat az amúgy is sok nyûggel élõ fiatal (merthogy a pubertás az önmagában veszélyes üzem), ha kérdése van a dologgal kapcsolatban. Biztos, hogy le
sz, de nem biztos, hogy akárkinek felmeri tenni ezeket...

"Ha valki általános iskolás korára úgy marad, hogy úgy marad, annak nem kell félteni a lelki világát."
De szívem, eleve összetörtöta lelke annak a lánynak és valószínûleg egyszál egyedül is maradt a bajával. Kinek másnak kell jobban félteni a lelkét (ha ugyan neki még megmenthetõ), mint az ilyen gyereklánynak?

Te biztos okos vagy. Meg vagyok gyõzõdve errõl. S nyilván mindig más kárán tanultál.


2007-07-29 21:07
32. Loran


Atya Úr Isten!
Azt hittem, hogy 21 hetesen kisebb a magzat!

De ezeken a képeken már majdnem egy teljesen kifejlett ember - külsõre!


2007-07-30 08:31
33. talema


21 hetesen már én babáról beszélek. Ott már fel sem merülhet a lét!nem lét kérdése.
..........................................................................................

Írni akartam ma egyet errõl, de visszakerestem, mert tudtam, nem elõször van ez terítéken.
Szép új világ? Tiltott lesz az abortusz? Tiltott akkor minden fogamzásgátló módszer is? Vagy csakis házassági kivonat ellenében lehet ilyesmit igénybe venni?
 Ja, de az is csak akkor érvényes, ha az egyházi és az is csak katolikus esküvõrõl ad bizonyítékot?
De egy jó van ebben. Kevesebb embert fog érinteni Boross exminiszterelnök agyréme, mely a gyermekteleneket sújtja különadóval.

Gratulálok!!


  2010-12-02
  ~~DISCUSSION~~
abortusz szép új világ talema

az_abortuszrol_ma_ismet

ZENEMA - Parov Stelar feat. Lilja BloomNosztalgia - a zárt osztályon